11 iunie, 2008

Nu, n-am dispărut...

Dar am ceea ce în engleză se numeşte "writer's block". Nu am inspiraţie, timp şi chef sa scriu. Nici pe blog, nici pentru revistă, nici măcar pentru mine. Şi colac peste pupăză, nu-mi mai recunoaşte porcul de calculator tastatura românească cea "şmecheră" şi trebuie să mă chinui cu cea standard, să caut semnele de punctuaţie pe toată întinderea de litere din faţa mea. Groaznic!

Zilele astea sunt pe fugă prin oraş după diverse, cum ar fi o pereche de sandale. Şi atâta m-am învârtit încât mi-am luat unele super frumoase, dar care nu ştiu dacă îmi vor fi bune în scopul iniţial :) Ce-i drept, aşa se întâmplă dacă mergi la cumpărături cu nişte gagici care după câteva magazine se satură de tine şi te "împing" la fapte nesăbuite! (Fetelor, glumesc!)

Oricum, vroiam să spun că parcă zilele astea Bucureştiul nu mi se mai pare atât de nesuferit ca acum ceva vreme. O fi faptul că seara e chiar plăcut să stai pe o terasă şi aproape să nu-ţi dai seama că mai ai puţin şi perzi ultimul metrou. O fi faptul că ziua, când sunt căldurile cele mai mari, eu stau în birou cu aer condiţionat şi nu simt căldura asezonată cu praf. O fi compania. O fi speranţa că în curând se termină cu examenele la master şi o să am şi eu timp în weekenduri să umblu lela sau să mă odihnesc. O fi... cine ştie ce-o fi, cert e că e bine aşa.

Şi chiar mă bucur la ideea că Bucureştiul mai are şi o faţă mai simpatică. Chiar şi pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu